En we vliegen er in!

En we vliegen er in!

Of misschien is vliegen niet echt het goede woord. Ik vermoed dat het eerder aarzelend zal zijn, maar de goesting overwint het ondertussen wel van de angst. Angst voor het onbekende, voor 'eigenlijk stelt het niet veel voor in vergelijking met al dat moois dat op andere blogs verschijnt'. Maar drie volgers hebben alvorens te beginnen, zorgt wel voor een beetje vertrouwen en een extra duwtje in de rug, bedankt Mme Li, villa speelmama en ojelisolucan!

Ik probeer alle kleertjes (behalve sokken) voor mijn kindjes zelf te maken. Daarnaast maak ik ook regelmatig voor mezelf en manlief kleding. Ik krijg wel regelmatig hulp van mijn moeder, zij naait immers ook supergraag en ik erfde het 'naai-gen' van haar over. Met de lente in het vooruitzicht, wordt hier dus begonnen aan de voorjaarscollecties. De eerste spulletjes rolden reeds van de band, maar wachten nog op een fotosessie. De zomerjasjes die mijn moeder maakte, verschenen wel al voor de lens:

jasje van Lukas: aan de basis ligt een simpel ottobre-vestje, buitenstof komt van Stoffenverkoop in Kapellen, kaboutertjesstof kocht ik ooit hier
 jasje van Kato: patroon Orella van Farbenmix, stofjes zijn de restjes van mijn jas

mijn jas: patroon komt uit de voorlaatste Ottobre voor vrouwen denk ik, stofjes komen ook van hier


Trouwens, u zag het al, voor foto's-als-in-de-boekskes moet u hier niet zijn - al wil ik dat ooit wel leren, als ik eens heel veel tijd heb...

4 opmerkingen:

  1. Goed zo!

    En wat een prachtig rood jasje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie, nu ben je echt begonnnen! Proficiat! Ik zal een link op mijn blogje zetten.
    En wat een talent, wauw! Zo'n mooie jassen! Ik ben al benieuwd naar de volgende fotosessie met nog meer moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je hebt ook al labeltjes, zie ik. Goh, helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, doe vooral verder! Ik ben benieuwd naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen