Toch nog eentje ...

... voor de dochter, want ineens zag ik in mijn kast dé perfecte stoffencombi liggen voor nog een Van Katoen-jurkje. En omdat het vorige zo snel ineen zat, kon ik niet wachten en schoot ik meteen in gang. Twee uurtjes doorwerken, en de dochter heeft er weer een jurkje bij! Olifantenstofje van deze Etsy-shop, groene stof van in Kapellen, voering is gerecupereerd van een oud glasgordijn en de knoopjes komen uit mijn oma's voorraad. 

Kato is in de wolken met haar 'schattenverzamelkleedjes', ik maakte ook nog even een Emma en Mona-haarband voor bij het vorige. Ik vind haar namelijk prachtig met losse haartjes, maar het is niet echt handig wanneer die in het gezicht hangen. Benieuwd of ze hem veel zal dragen. 

En nu Lukas, nu is het echt jouw beurt! 

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie dochter! En wat staat ze prachtig met de stoere jurk! De haarband erbij past perfect, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier even blijven hangen na jouw Jacob-broek te bekijken. Maar deze kleedje mogen er ook zijn! Die laatste met dat blauw staat jouw dochter super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat is dit mooi! Leuk om een kijkje te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen