Verliefd

Verliefd was ik, tot over mijn oren, op de oerschattige Jacob. Toen hij beschikbaar was, bestelde ik hem onmiddellijk. Aangezien de kleinste maat een 92 is, verkleinde ik hem nog 2 maten. Dan was hij gebruiksklaar. Voor de eerste keer ging ik voor een goedkoop stofje (canvas van op de markt in Breda) en een simpele versie. Kwestie van niet al te veel zonde te maken van de stof en ge├»nvesteerde tijd wanneer de broek niet zo geweldig zou passen, en er dus nog aanpassingen dienen te gebeuren. 




En ik moet zeggen, hij ziet er -ook met dit simpele stofje- alvast geweldig uit. Straks eens aanpassen, want Lukas ligt nu nog in bed. Een patroontje dat hier nog veel gebruikt zal worden volgens mij! 

5 opmerkingen:

  1. Ik zag bij Eloleo dat je het patroon verkleind had. Ik heb het ook gekocht, maar ik heb geen kaas gegeten van patroon tekenen. Zou jij me misschien kunnen uitleggen hoe ik dat best verklein? Alvast heel erg bedankt!
    Het broekje ziet er schitterend uit trouwens! Ik ga snel eens kijken wat je nog allemaal gemaakt hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit! Inderdaad zelfs in zo'n heel neutraal kleur/stofke, toch een geweldig resultaat. Ben benieuwd naar volgende versies! Ik ga alvast de meisjesuitvoering eens proberen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, wat een chique geklede broek! Dat zal wel dat je het patroontje nog veel gaat gebruiken: heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naja, ik zal daar de volgende post eens aan wijden, eens je het principe kent is het eigenlijk heel simpel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merci! Ik heb het gisteravond eens geprobeerd. Met hulp is het gelukt. Maar ik vond het echt niet simpel. Hopelijk kan ik bij jou nog tips opdoen dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen