Jarige schoonmoeder

Vorig weekend was de schoonmoeder jarig. Haar echte kado had ze al gekregen, maar we komen liever niet met lege handen op een feestje aan. Dus besloot ik een lunchtasje en een keukenschortje te maken. Ik snuisterde wat rond op het web, vond niet meteen mijn goesting en flanste dan zelf maar wat in elkaar. We vertrokken toen de kado's af waren, van last minute gesproken! De schoonmoeder mailde dan maar foto's door: 

 Het keukenschortje
Stofjes beiden uit de overvolle stoffenkast, ik denk dat ik ze beide ooit in Kapellen kocht. Het blauwe was echt een restje (nu schiet er niets meer van over), dus het model is gebaseerd op de hoeveelheid blauwe stof die er nog was. 

Het lunchtasje
Gemaakt van gelamineerd katoen, beide uit de stoffenkast maar ooit gekocht op een Stoffenspektakel.  Knoop uit de knoopjesschatkist. 
Wegens geen boventransportvoet  in mijn bezit, moest ik voor de topstitch even een bezoekje aan mijn moeder brengen. Maar vandaag vertelde de man des huizes dat een boventransportvoet onderweg is, als moederdagkado (planning is zijn sterkste kant niet). Jippie!

1 opmerking:

  1. wauw, wat een prachtige cadeautjes! En wat een moderne schoonmoeder, eentje die kan mailen! :-)
    En voor jou zit er ook nog een mooi moederdagcadeau in, wauw, een boventransport, dát gaat van pas komen!!

    BeantwoordenVerwijderen