Optisch bedrog

Jumpsuits, ik vind ze prachtig. In de Knippie passeren ze regelmatig en anu*miki toverde zo'n model een tijdje geleden om tot een prachtig resultaat. Vanaf toen wilde ik dolgraag een exemplaar voor dochterlief maken. Dochterlief kennende echter, werden die plannen maar weer opgeborgen. Ze is namelijk gezegend met een enorme zelfstandigheid. "Zelluf" was een van de eerste woordjes die ze sprak. En laat dat nu net de moeilijkheid zijn met jumpsuits op die leeftijd. Ik had geen zin in hysterische toestanden omdat ze niet zelf naar het toilet kon gaan. 

In de Hilco-bijlage uit de laatste Knippie was echter weer een pracht-exemplaar te bewonderen. En toen begonnen de radertjes in mijn hersenen te werken. Ik had een oplossing gevonden: optisch bedrog. Zo simpel, en ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan dat ik daar niet eerder aan gedacht had. Ik maakte gewoon een bloesje en een broek apart, uit hetzelfde stofje. Zie hier het resultaat: 


Bijkomend voordeel van de Hilco-specials is dat de patroontjes veel smaller zijn, waardoor er niets aan versmald hoefde te worden. 

En de show, die krijgt u er gratis en voor niets bij: 


2 opmerkingen:

  1. Wauw, zo mooi! En wat een prachtig stofje!
    Hier ook een zelluf-doen en smalle dochter ;-) Handig dat je dan niks moest versmallen!
    Ik was het me bij de eerste foto al aan 't afvragen: zo'n jumpsuit voor zindelijke kindjes, hoe doe je dat dan? Voor jongens zie ik graag overalletjes maar dat gaat dan ook niet meer, hè. Maar zo slim opgelost! En nu kan je het ook nog apart dragen ook, al is het zo wel heeeeeel mooi! En heerlijke aardbeien!

    BeantwoordenVerwijderen