Dankjewel lieve juf!

Een heel schooljaar lang riep Kato 's morgens vroeg "ik ben wakker, ik wil naar school!". Ze zat dan ook in de klas bij een pracht van een juf. Een juf die met al haar enthousiasme, warmte, kordaatheid en eindeloos geduld wel raad wist met onze eigenwijze spring-in-'t-veld. Die juf werd op de laatste schooldag in de bloemetjes gezet. Ze had me al eens toegefluisterd dat ze wel nog wat schortjes kon gebruiken. Dochterlief koos mee de stofjes, en terwijl zij haar laatste uurtjes in de klas van juf Christel spendeerde, zorgde ik verder voor het cadeautje. 


Ik gebruikte dit patroon, stofjes uit de stoffenkast. 

2 opmerkingen:

  1. Tof zeg!! Mooie cadeautjes!
    Hier ook zo'n enthousiaste dochter die dat (meestal) ook riep 's morgens (helaas soms ook al om 5u30 ;-))

    BeantwoordenVerwijderen