Car Wallet + give-away

Met nog een week voor de uitgetelde datum, lijkt mijn to-do-lijstje alleen maar te groeien. Gelukkig heb ik een voorgeschiedenis van serieus overtijd gaan, het kind wordt hier dus de eerste twee weken nog niet verwacht. 

Deze Car Wallet was één van mijn eerste pins. Nu Lukas de kleine autootjes ontdekt heeft, leek mij dit een leuk bezigheidscadeautje voor met de geboorte. Het nadenkwerk lukte nog net.



Omdat eentje geentje is, maakte ik er ineens 4. En aangezien ik wel eens zin heb om een give-away te doen, kan je er eentje winnen. Wat moet je doen?
- een reactie nalaten waarin je je voorkeur zet (auto's geel, vliegtuigen blauw of vliegtuigen geel)
- volger zijn of worden
- een gok doen naar de geboortedatum van onze derde spruit. Officieel ben ik uitgerekend voor 4 september, Kato was 4 dagen overtijd, Lukas 11 dagen overtijd.



Diegene die het eerst de exacte geboortedatum raadt of diegene die er het dichtst bij zit,  wint een Car Wallet. Give-away loopt dus tot aan de geboorte, de winnaar wordt dan zo snel mogelijk bekend gemaakt.





11 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij inderdaad wel een leuk cadeautje om aan grote broer te geven bij de geboorte van de baby ! De give away laat ik aan mij voorbij gaan voor iemand anders, mijn jongens zijn hier al een beetje groot voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die auto tasjes ook al lang op de to do lijst staan. Maar omdat ik graag gok, en ze nog steeds niet gemaakt heb, ga ik gewoon meespelen. Ik gok op 3 september. Een keertje te vroeg ;-) iedereen rondom mij bevalt te vroeg, dus bij deze... Succes met de bevalling, en geniet heel snel van de nieuwe spruit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whoeps... mijn gok al een weekje voorbij. Had beter op 11 september gegokt!

      Verwijderen
  3. Hm, ik gok op 8 september en ik doe mee voor de vliegtuigen met blauw. Ik ben trouwens uitgerekend voor 16 september, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad heel spannend, je kan goed nog voor mij bevallen!

      Verwijderen
  4. Onze zoon werd twee jaar geleden geboren op negen september (11 dagen te laat), dus ik gok op de negende. Nu zit hij in de autofase, dus ik zie deze give-away helemaal zitten.
    De auto's zijn toepasselijk, maar dat vliegtuigstofje is zo schoon dat ik daar voor ga, dat met geel.
    Ik zet ook een linkje op mijn blog.
    Veel succes met de geboorte en geniet van die eerste momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo tof zeg! Onze zoon is tegenwoordig ook helemaal zot van de oude matchboxes van zijn papa; hij kijkt zelfs niet meer naar zijn kleurige grote plastic auto's (die zien er zeker niet echt genoeg uit).
    Ocharme, zo lang overtijd gaan!! Ik hoop dat je het deze keer niet zo lang moet uithouden maar ik doe toch een gokje voor de 12e. (we zijn net terug van vakantie en ik kwam vlug eens piepen om te zien of je nog niet bevallen was ;-))
    Ik zet ook een linkje op mijn blog!
    Enne, heel veel succes met de bevalling en geniet van de kersverse zoon en van hoe de grote zus en grote broer met hem kennis maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och seg hoe fijn is dat!!! Ik ben je nieuwste volger en gok op 6 september ;-))) Enne...onze autozottezoon verkiest de autootjes. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn zoontje is gek van autootjes en ik gok op 7 setember. Veel succes en geniet van het eerste moment...pijn verdwijnt dan als sneeuw onder de zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gok op 8 september. Hier wordt bij elke uitstap met auto'tjes gezeuld, dus zo'n mooi tasje zou mijn jongste zoon zeker zien zitten. Ik heb een lichte voorkeur voor de auto'tjes.

    BeantwoordenVerwijderen