Schip Ahoi!

Zolang de baby rustig blijft zitten, kan er hier nog aan het to-do-lijstje gewerkt worden.  En vanavond kon ik weer twee dingen van het lijstje schrappen. 

Het zelf getekende patroon van het kruippakje werd nogmaals uitgetest en een beetje aangepast. Ik slaagde er wonderwel in om de drukknoopjes foutloos in te slaan. 



Het stofje vond ik een tijd geleden hier. Lukas was vol bewondering voor 'Piet Piraat', dus maakte ik er voor hem nog een pyjama van. 

Patroon: Ottobre 6/2011. Het rode stofje kocht ik ooit op een stoffenspektakel. 

Lukas was content! 


5 opmerkingen:

  1. tof! ik heb hetzelfde stofje, ook van daar... was er al over aan het denken om er een pyama van te maken.... mmmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen! Of gewoon als t-shirt, lijkt mij ook heel tof.

      Verwijderen
  2. Oh, mooi kruippakje en proficiat met de drukknopen!
    De pyjama van Lukas is heel mooi, ik kan geloven dat hij content was!
    Is die olifant op de grond van strijkparels gemaakt? Amai, Kato kan dat al goed! Hier zijn het al een jaar lang hartjes in alle kleurtjes door elkaar... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn inderdaad strijkparels, maar wel de grote versie. Kato kreeg een doos voor haar verjaardag, met verschillende vormpjes en voorbeelden om eronder te leggen, mits een beetje hulp lukt het wel.

      Verwijderen