En garde!

Felix is ondertussen bijna 4 weken oud, stilaan vinden we een nieuwe routine. Met de kcwc in aantocht kriebelde het om terug achter mijn naaimachine te zitten. Bovendien kreeg ik voor mijn verjaardag stoffenbudget. Ik bestelde hier een aantal stofjes en ging aan de slag.  Aangezien Lukas alweer een maatje opschoof, lag daar de prioriteit. 

Een "zadeldak"t-shirt uit Ottobre 6/2010
Edit: een zadeldakshirt heeft een patroon volgens het principe van een raglanshirt, maar de mouwen hebben een net iets andere vorm, waardoor het voor-en achterpand bovenaan op een zadeldak gelijken. 


En een poloshirt uit Ottobre 1/2010, met een sluitbies waarop ik nogal gevloekt heb. Ik zag niet hoe het systeem in elkaar zat en zocht mijn toevlucht op het web. Daar vond ik echter alleen de uitleg voor het systeem waarbij de sluitbies bovenop het shirt belandt. Ik schakelde hulplijn mama in, en samen kwamen we er wel uit. Met dit shirtje had ik tevens de gelegendheid om de Kam Snaps uit te testen. Wat een geweldige uitvinding, ik gebruik echt nooit nog andere drukknopen. Gemakkelijk te plaatsen, leuke kleurtjes en ze blijven mooi stevig zitten. 






10 opmerkingen:

  1. Zadeldak-T-shirt? Wat het ook moge betekenen, ik vind hem keischoon! Dat stofje jong, had ik een zoon, ik kocht direct 3 meter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik heb de uitleg erbij geschreven ;-)

      Verwijderen
  2. Héél mooi, allebei!! Super dat de Kam Snaps zo goed meevallen!
    Wat is kwcw?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde kcwc, heb de link er bij gezet.

      Verwijderen
    2. Goh, daar had ik nog nooit van gehoord. Tof zeg :-)

      Verwijderen
  3. Ik weet ook even niet wat een "zadeldak: t-shirt is maar ik vind hem super tof!

    http://tantejannie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zadeldak T-shirt? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor, hebben we ondertussen weer iets bijgeleerd :)
    Heel mooi bloesje, heel leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Vooral de polo vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen