Katootje Tralalaatje

Dat de dochter fan zou worden van Kaatje, dat stond al in de sterren geschreven. Ik ben zelf geen tv-fan, maar Kaatjes Tralalaatjes hoort naar mijn mening toch bij het beste wat er op de Vlaamse netten te zien valt. Om maar te zeggen dat ik die Kaatje-liefde niet zo erg vind. Moest ik zelf kleuter zijn, ik zou er met veel plezier aan meedoen. Vorig jaar maakte ik voor kerst Kato's eerste Kaatje-kleedje. Een gigantisch succes, want één jaar later is het tot op de draad versleten. Eigenlijk zou Kato gewoon een kleerkast vol Kaatje-outfits moeten hebben, ze zou het fantastisch vinden. 



De stofjes had ik nog over van de vorige keer, en voor het patroon gebruikte ik hetzelfde recept: een rok aan een t-shirt. Ik paste enkel het rok-patroon aan naar een cirkelrok deze keer: niet zo authentiek, maar ze kan er wel beter mee zwieren. En het staat een stuk eleganter ook, naar mijn bescheiden mening. 

Kato was super tevreden, maar Lukas ook, want hij kreeg het afdankertje.


Prettige feestdagen iedereen! 


3 opmerkingen:

  1. Schoon gemaakt!! Zal ik ook een keertje moeten maken, ook hier is de kaatjes-hype volop aan de gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig, die 2 Kaatjes ;) En ik deel je bescheiden mening: de cirkelrok is vele schoner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, zo mooi!!!! Echt prachtig gemaakt!
    Hier ook 2 Kaatjes-fans, ik vind het stiekem ook best leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen