Twee!

't Is hier stilletjes. Op de blog dan toch. Maar dan vond ik een vergeten blogpostje terug.

Felix werd geboren tussen de andere verjaardagen door, da's allemaal volgens plan, zo kunnen we in de toekomst gewoon één feest geven voor ons allemaal. Met vijf verjaren op amper twee maanden tijd, het is een beetje hectisch ;-)

13 oktober werd Lukas twee. En zoals de traditie betaamt, hoort daar een verjaardagsoutfit bij. Tot die conclusie kwam ik ongeveer 24u voor het aanbreken van 13 oktober. Om 1u30 kroop ik moe maar voldaan eindelijk in bed, de glunderoogjes van de kleine man maakten alles goed.




Ondertussen werd alles al vaak gedragen, en zoals het jongetjes van die leeftijd betaamd, vuilgemaakt. Helaas zijn de plekken na 3 wasbeurten nog niet verdwenen, iemand raad?

Gele zomerjogging: stoffenverkoop Kapellen
Boordstof: ooit op een stoffenspektakel
Jungle tricot: Bambiblauw
Patroontjes: Ottobre 4/2010

4 opmerkingen:

  1. Lang zal hij leven in zijn vrolijke verjaardagsoutfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige outfit! En wat een heerlijke foto van hem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! En wat een stralende Lukas! Hij staat heel goed met dat mooi warm geel. Jammer dat er al vlekken op zijn, inderdaad typisch die leeftijd... Ik heb helaas geen tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie niet welke vlekken het zijn, maar bij Di en DDl hebben ze kleine flesjes van Dr Beckman, en dat gaat volgens soort vlek (rode vruchten, gras, roest,...) die zijn vrij goed...
    Mooie outfit trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen