Viert vader

Op vaderdag mogen alle vaders wel eens in de bloemetjes gezet worden. Dat deed ik met de mijne ook, maar dan figuurlijk want bloemetjes vindt hij nogal vrouwelijk. Ik koos dit keer voor een t-shirt met een welbepaald doel. Mijn vader zal binnenkort namelijk starten met een nieuwe hobby: tennis. Hij zal er in ieder geval goedgekleed voor de dag komen. 

Het blauw valt hier wat fel uit, maar het is hetzelfde blauw dat ik hier ook al gebruikte. 

Lang leve flockfolie, en de hulp van het lief, want zonder hem was het nooit op tijd afgeraakt. Dankjewel!

En de vader van mijn kinders? Die kreeg al een op-school-gemaakt bonnenboekje van de dochter, en wordt door ons gevierd op die andere vaderdag, de tweede zondag van juni.

patroon: overgetekend van een bestaand t-shirt
tricot: Kapellen
flockfolie: Hotfix Studio

1 opmerking:

  1. Mooi! Dat moet moeilijk zijn die gaatjes! En alles zo mooi recht; je vader zal blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen