Dino Duo

of misschien was Koppige Kato een betere titel geweest....

Vlak voor de paasvakantie kreeg Kato een briefje mee met het volgende weekthema op school: dino's. De kinderen mogen steeds speelgoed in kader van het thema meenemen naar school, maar van dino's is hier ten huize Mie Katoentje niets te vinden. Jammer, want Kato wou zo graag ook iets meenemen naar school. Toen ik in Kapellen dit stofje tegenkwam, nam ik dan maar een half metertje mee met als doel 2 t-shirtjes voor Kato en Lukas. Toen Kato het stofje zag, fonkelden haar ogen; Oh mama, ga jij voor mij een dinorokje maken??? Tranen met tuiten weende ze toen ik mijn plan met het stofje onthulde. We schoven en herschoven de patroontjes, maar een t-shirt en een rokje geraakte er niet uit. Omdat het huilen bleef en de tranen oprecht waren, gaf mama voor één keer toe.  Lukas heeft dus maar een halve dinot-shirt, de achterkant is rood. Maar dat vinden wij ook best geslaagd!


Patroon Kato: rok en korte legging in één en t-shirt Lukas: Ottobre 3/2011 (alweer)
Dino- en effen rode tricot: Kapellen

4 opmerkingen:

  1. O, zo'n rok en legging in één stuk, dat lijkt me handig! En mooi compromis heb je zo gesloten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof stofke met leuke kleurtjes, zien er heel comfi uit ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lol dat ken ik, een acuut tekort aan dinostof ;)
    wel heel mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk!
    Ik heb dezelfde dinostof besteld en was op zoek naar een fotootje om te zien of het wat zou worden. Ja dus!
    Hier besteld trouwens (in rood en blauw):

    http://www.stof-inc.com/Jersey-kinderprints/jersey-dino-kobalt-blauw/flypage.softinc.tpl.html

    BeantwoordenVerwijderen