Rollercoaster freeride

Let op mijn woorden, die Rollercoaster uit Homemade Mini Couture wordt een regelrechte hit. Het zou mijn eerste maaksel uit het boek worden, en ik kon niet wachten om er aan te beginnen. Wat nameten bracht me echter met beide voeten op de grond; 2,5-jarige sprietige Lukas zou verzuipen in het maatje 3 jaar. En wel in die mate dat het patroon verkleinen niet echt een optie was. Maar niet getreurd, ik nam gewoon het patroon van een goed zittende broek en deed van plagiaat. Het stofje, dat lag al lang te wachten op hét ideale broekenpatroon, dus daar moest niet aan getwijfeld worden. En de combinatie geel en blauw is altijd schoon, of niet? Hier loopt alvast een contente zoon rond!




Aangezien Lukas een beetje als een rollercoaster leeft, staat stilstaan niet in zijn woordenboek, dus het was een beetje behelpen met de foto's...

Basispatroon broek: de nr.11 uit Ottobre 3/2009

3 opmerkingen:

  1. cool zeg!!
    Onze zoon zou jaloers zijn, hij is ook een rollercoaster ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi :-)
    Ik moet de patronen nog is nameten voor mijn lang ding, geen idee wat het gaat geven...

    BeantwoordenVerwijderen