Dankjewel lieve juffen!

Op het einde van het schooljaar worden de juffen in de bloemetjes gezet. Dag in dag uit met 24 kleuters in de weer, daar heb ik enorm respect voor. En alhoewel hier traditiegetrouw met de hele klas bijgelegd wordt voor een cadeautje, geven onze kindjes graag ook nog iets af. Ze maakten allebei een tekening en mama maakte ook nog iets, want cadeautjes geven is gewoon kei leuk!

De juf van Lukas krijgt papieren zakdoekjes met hoes, want met dit vieze weer moeten zelf 's zomers vele snottebellen afgeveegd worden. 



Voor de juf van Kato bleven we in hetzelfde thema. Kato koos enkele stofjes uit de restjesbak, ik maakte 3 zakdoeken en mijn allereerste clutch ooit. 



Snotter snotter, huil maar niet
ook ik voel wel wat verdriet. 
'k vond het leuk hier in jouw klas
bedankt dat jij er voor me was!

Dankjewel juf Hanne en juf Kathleen!

4 opmerkingen:

  1. daar gaan ze allemaal heel blij mee zijn :)
    leuk ideetje om ook zakdoeken te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Daar zullen de juffen inderdaad blij mee zijn. En nog praktisch ook, zo'n doekjes zijn onmisbaar in de kleuterklas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die juffen zullen vast héél erg blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plezant tekstje, heb het bewaard, ideaal om bij zo een zakdoekdooshoesje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen