Ik zouave, jij zouavet, wij zouaven

Sinds er vorig jaar een zouavebroek gemaakt werd voor Lukas, zijn wij fan. Optimaal bewegingscomfort en lekker luchtig bij warm weer. Vorige zomer was het zijn favoriete broek. Toen ik in de laatste Ottobre een korte versie én een babyversie zag, twijfelde ik geen moment. En aangezien Kato in de wolken was met haar roze exemplaar, kreeg ze er nog eentje bij. Meer woorden heb ik daar niet aan vuil te maken, de foto's spreken voor zich, dus scrollen maar! 







patronen broekjes: Ottobre 3/2013
patroon t-shirt Kato: Young Designers T-shirt uit Ottobre 3/2011
tricot: Kapellen

5 opmerkingen:

  1. die is wel heel erg leuk en kan niet anders dan comfortabel zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb die hier ook gemaakt voor mijn kleinste en denk idd dat er ook nog zullen volgen :-)
    schoon foto's trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, wat een toffe vakantie en zo'n mooi weer dat jullie gehad hebben! En wat is Felix al groot, zo'n schattig ventje!
    De broeken zijn ook weer mooi, goh zeg, jij kan dat nogal!
    Ik zie dat ze heel comfortabel zitten; ideaal om vuil te maken op het strand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke broekjes! De babyversie heb ik ook gemaakt, één van de favorieten van deze zomer.

    http://pienkel.blogspot.nl/2013/04/kcw-de-hekkensluiter.html

    De grotere versie staat nog op het verlanglijstje...

    BeantwoordenVerwijderen