Krokodillen

Het was hier een tijdje stil, want wij waren op vakantie. We gingen aan de Côte Vermeille op zoek naar het zonnetje, helaas deed het zonnetje daar ook van verstoppertje. Niet veel zon gezien dus, maar 't was wel reuze amusant. 

Bij de voorbereiding van de reis droomde ik nog van tropische temperaturen, en maakte ik een hittegolf-proof pakje voor Felix. Een beetje last minute, de kam snaps werden een half uur voor vertrek nog bevestigd. Hij heeft het dan toch één keer kunnen aandoen. 




Ik maakte maatje 68 voor onze kleine fijne 9-maander, en hij gaat er heel de zomer (hopelijk) nog wel plezier van kunnen hebben. 

Patroon: Ottobre 3/2013
Tricot: Koekepeertje
Ribtricot: uit de stoffenkast

7 opmerkingen:

  1. Ze voorspellen nog tropische temperaturen ... laat hem nog maar veel genieten van deze mooie krokodilletjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doet mij eraan denken dat ik die toffe krokodillen ook nog ging bestellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar seg zo schattig! En dat stofje blijft idd een toppertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey,
    Hij staat er goed met.
    Was het een moeilijk patroontje?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een heel gemakkelijk patroontje, als je al eens met tricot hebt gewerkt en al eens een rekbare bies hebt aangestikt, moet het lukken!

      Verwijderen
  6. Dan heeft hij ze nu wel kunnen dragen, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen