Retro hartjes

Veel tassen werden er hier nog niet gemaakt, maar dit stofje schreeuwde er gewoon om. Eenvoud langs buiten om de wondermooie stof volledig tot zijn recht te laten komen, en 4 grote zakken binnenin. 




Van de overschot maakte ik nog een gsm-hoesje voor mezelf, volledig ge├»nspireerd door dit prachtige exemplaar. Ik liet de sluiting op het buitenzakje komen, zodat mijn oortjes (om muziek te luisteren op de fiets) zeker niet kunnen verdwalen. 


Blauwe hartjesstof: De Bonte Boom
Gele katoen: uit de stoffenkast

3 opmerkingen:

  1. Schoon stofke!! Ik kende de stoffenwinkel nog niet, ga ik zeker eens nader bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi resultaat, echt mooi!

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh, mooi zeg!! En dat blauw past zo mooi bij dat geel. Ik zou dat nooit uit mezelf combineren maar het staat inderdaad prachtig bij elkaar!
    En dat blauw stofje vind ik ook heel mooi.
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen