Sweet dreams

Voor we op vakantie vertrokken, maakte ik nog snel wat pyjama's voor de oudsten. Voor ieder dezelfde formule: t-shirt met zouave-broek. Voor Lukas een lange versie, voor Kato de korte. Aangezien 's nachts droog zijn hier voor de kinderen blijkbaar geen prioriteit is, én wij fan zijn van wasbare luiers, zijn zo'n zouaves ook voor 's nachts ideaal. 

De net-uit-bed-look op vakantie. 

Lukas en zijn leeuwen, eveneens op vakantie.

Heel trots was ik op mijn flock-ingeving, achteraf zag ik dat ik niet de enige was. (enige link die ik vond, ik dacht hem gezien te hebben bij de Paspelpoezen maar vind hem niet meer terug)



t-shirts: Ottobre 3/2011
broekjes: Ottobre 3/2013

Tricot: uit de stoffenkast

7 opmerkingen:

  1. Toffe blog met heel veel inspiratie. Ik ben dan ook direct volger geworden!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super, ik ben ook net een pyama aan het maken uit de "marsmannekes stof" en ik zocht nog een leuk broekje voor erbij. Hebbes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reeks! Ik denk niet dat je die applicatie bij ons gespot hebt, maar ik vind ze wel geslaagd :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai zeg, waar haal je toch de tijd? Mooie stofjes en mooie pyjama's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pyjama's!
    Moet me toch ook eens aan de tricot wagen, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen