18!

Afgelopen weekend was het feest voor het schoonzusje haar 18de verjaardag. Naast een gekocht cadeautje kreeg ze, op eigen vraag, nog iets zelfgemaakt: een tablethoes. Een hele tijd geleden maakte ik er één voor mezelf, inspiratie daarvoor haalde ik ergens online maar geen idee meer waar. Ik paste enkel de afmetingen aan. Stofjes vond ik in de stoffenkast, knoopje in de knoopjesverzameling. 



Op de foto's is het niet echt duidelijk, maar het rode vooraan zijn twee zakjes om accessoires in op te bergen.  Gelukkige verjaardag Steffie!


Ondertussen zijn jullie met over de 100 bij Bloglovin', dus de give-away komt eraan! En ik smijt me met volle moed op een nieuwe KCWC. Op het programma: jasjes voor alle 3 de kids, een rokje en hopelijk ook nog massa's onderbroekjes voor Lukas. Gelukkig eindigt mijn werkweek al vandaag om 9u30 :-)

2 opmerkingen:

  1. Dat stofje is zo suprerschoon!
    En amaai wat een hoop staat er op de planning voor deze week! Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, amai zeg, dat stofje is prachtig! En het resultaat ook. Heb je dat allemaal gedaan gekregen, ook die onderbroekjes? Wow...

    BeantwoordenVerwijderen