Een Charlie voor Syrië

Omdat er niet genoeg gedaan kan worden, doen wij hier ook van 'tombola voor Syrië'. Dus maak ik voor u een Charlie zoals in de Zonen09-contest, met de welgekende driehoeken. Voor een kind, een vrouw of een man, dat kiest u zelf.



Hoe deelnemen? 
- Stort 2€ op de rekening van Syrië 12-12. Dit kan rechtstreeks via mijn actie op de officiële pagina van Syrië 12-12. Daar kan je ook zien hoeveel geld er al verzameld werd met deze actie. Ik ontvang geen geld, jouw gift komt meteen op de juiste plaats terecht. 
- Stuur de bevestigingsmail die je van Syrië 12-12 krijgt door naar miekatoentje84@gmail.com, ten laatste op 15 november 2013, 23u59. 
- Je ontvangt een mail met je tombolanummer vooraan in het onderwerp. 

- Op 16 november kiest een onschuldig kinderhandje het winnende tombolanummer

Wanneer jouw tombolanummer wint, neem ik contact op met jou en maak ik de Charlie in de door jou gekozen maat: voor een kind, een vrouw of een man. 

Red levens, steun de miljoenen Syriërs op de vlucht!


2 opmerkingen:

  1. Wauw! met mijn bankgegevens bij de hand (nu even niet), ga ik binnenkort zeker mijn bijdrage doen (en mijn kans wagen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen