Give-away

Ik beloofde het al een tijd geleden: bij 100 volgers (via Blogger of Bloglovin') zou ik een give-away doen. Ik besloot het nuttige aan het aangename te koppelen. Mijn stoffenkast barst uit zijn voegen en is eerder een stoffenkamer te noemen dezer dagen. De gevolgen van 4 jaar stofverslaving ;-) En jullie lieten weten maar al te graag stofjes in jullie brievenbus te willen vinden. Ik ging op prospectie in de chaos en stelde een jongenspakket en een meisjespakket samen. Via de blog kunnen jullie meedingen naar de meisjesstofjes. Voor het jongenspakket moeten jullie op Facebook zijn. Vanzelfsprekend mogen jullie op beide plaatsen meedoen!

Meisjespakket:


- 1 yard China Doll van Michael Miller
- lap gestreepte tricot van 1m05 op 1m10
- restje bloemetjestricot van 50 op 50 cm, en wat aanhangsels

Hoe kan je kans maken op het meisjespakket?
- volger zijn of worden, via Blogger of Bloglovin'
- hieronder een reactie achterlaten
- je krijgt een extra kans wanneer je de give-away deelt op jouw blog, laat dat dan ook even weten in jouw reactie hieronder

Jongenspakket:




- Pirate Treasure Play Pannel van Avlyn. Inc. van ongeveer 1 yard
- bijbehorende Pirate Toy Pannel van 58cm
- restje piratentricot van 70 op 50 cm, en wat aanhangsels

Hoe kan je kans maken op het jongenspakket?
- reageer op het bericht voor de give-away op Facebook
- je krijgt een extra kans wanneer je het bericht deelt op Facebook, laat dat dan weten in jouw reactie.

Meedoen kan tot zondag 3 november 23u59, op 4 november worden de winnaars gekozen. 


23 opmerkingen:

  1. Mag ik 2 keer meedoen, voor het jongens en het meisjes pakket? LOL, ik weet het, ik ben een emmer, en al zeker als het over stofje gaat... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag dat Katleen, zolang je voor het jongenspakket al het nodige doet op Facebook :-)

      Verwijderen
    2. Gedaan ze :-)
      Hahahaha, ik ben een emmer... maar het is ook zo mooi he, alletwee...

      Verwijderen
  2. Ik waag ook mijn kans voor het meisjes pakketje, wie weet, linkje komt er aan. Zie mijn blog, tabblad give away's!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, ik wil graag kans maken op het meisjes pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hup hup, vlug richting Facebook voor het jongenspakketje. Die piratentricot schreeuwt gewoon om een T-shirtje voor een van mijn twee zoontjes te worden :-)
    Maar intussen wil ik wel even een poging wagen om mezelf te verwennen door hier ook voor het meisjespakketje te gaan!

    Voor de technische kant: ik volg je via Bloglovin' en ga zo meteen een linkje plaatsen op mijn blog (http://karootje.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Ik doe graag mee! Toch maar eens overwegen om facebook te nemen, ben toch ook wel verzot op die piratenstof hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie!! En wat een leuke stofjes! Met 1 zoon en 2 dochters, denk ik dat ik voor het meisjespakket ga gaan ;-) En hier een kansje ga wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee voor het meisjespakketje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke stofjes! Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg je al een tijdje via bloglovin en doe graag mee voor die leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als meisjesmama doe ik graag mee voor het meisjespakket :-)
    Ik volg je via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag graag mijn kans voor het meisjespakket! Die china doll, gewéldig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe graag mee! En er staat een link op mijn blog! Leukleukleuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke give away! Ik doe mee! Ik ben volger via bloglovin...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zou heel graag meedoen voro het meisejspakket. Ben ook volgertje en zie dat je er maar twee meer te kort hebt om de 100 te halen.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer genoeg zelf geen blog maar wil toch meedingen voor het meisjespakket! Wie weet voor ons eerst kleinkindje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke creaties maak jij!!

    ik doe heel graag mee voor het meisjespakket!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke stofjes !! begin al te dromen wat ik ermee zou kunnen maken voor mijn dochters ;-)
    ik doe mee !
    volgen deden wel al en doen we ook verder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen