Zwart, grijs en geel

Al toen ik deze Charlie aan het maken was, nestelde zich een nieuwe kleurencombinatie in mijn hoofd. Ik zal het allicht ergens tegengekomen zijn, maar geen idee meer waar. Was het een autorijtje van Lukas, een tekening van Kato of nog iets anders? Eens zo'n combinatie in mijn hoofd zit, geraakt ze er niet meer uit. Ze blijft daar rondspoken tot ik er iets mee doe. Lukas kan best wel wat t-shirts met lange mouwen gebruiken, dus verwerkte ik het daarin. Ik nam een aanpassend patroontje (On the Road Ottobre 1/2013), en hertekende het naar de leuke halslijn van de Formal or Fun uit Ottobre 1/2013. Door de aparte halslijn kon ik nog een extra geel contrast toevoegen, dat maakt het in mijn ogen helemaal af. 






Fotoshoot met paraplu, want Lukas leerde deze week over de regen in het klasje. Helaas moest de juf nepregen maken, want deze week viel er hier geen druppel tijdens de schooluren :-)




8 opmerkingen:

  1. Heel mooi, toffe stoffencombinatie ! Kom je nog eens een kijkje nemen op mijn blog, want daar wacht nog een verrassing op jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!
    Heel leuke stoffencombinatie ... wauw .. heel mooi en origineel!
    Het is toch fijn é ... je kids met een uniek kledingstuk naar school te kunnen sturen ... zij zullen ook wel fier zijn op zo'n super mama!!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch een kei schattig ventje!! En volgens mij gaan zijn kleren lang mee, slim gezien van hem, dan kan hij langer genieten van mama's mooie maaksels!!
    Weer een prachtexemplaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen