Met het schaamrood...

... op de wangen, moet ik bekennen dat de Charlie voor Syrië pas vorige maandag op de post ging. Het was wel het eerste projectje - na de boekentas voor Felix - dat gemaakt werd na de lange naaistilte. Ik tekende een patroon op maat van de man van Charlotte en werkte op een iets andere manier als de eerste keer. Voor Lukas dubbelde ik de hele Charlie. Dat zorgde voor een heel propere afwerking, maar ook voor een dik resultaat. Nu dubbelde ik enkel het oranje voorpand en stikte dat vast in de naden met het wit en blauw. Voor de achterkant maakte ik een beleg. Dat stikte ik met een stikkende zigzag vast. 

Om hygiënische redenen droeg de vent er een shirt onder. Geen zicht, maar wel zo proper. 




De kleuren zijn dezelfde als het origineel, maar het miezerige weer liet ze niet echt tot hun recht komen. 

Ter compensatie voor dat lange wachten, maakte ik nog een extra shirt voor de man van Charlotte.



Ondertussen liet Charlotte weten dat het pakje goed terecht gekomen is. Veel plezier er mee!

Binnenkort komt er hopelijk verbetering in de kwaliteit van de foto's, want een nieuwe vriend is in aantocht. 




10 opmerkingen:

  1. ook al duurde het lang, ik vind hem zeer geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh heel mooi :)
    was dat heel moeilijk om te vergroten naar een volwassen maat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen hoor, willen jullie graag dat ik dat eens uitleg?

      Verwijderen
    2. ohja, zeer graag! kan ik ook eindelijk iets maken voor de man des huizes. Zal hij content zijn! ;-)

      Verwijderen
    3. Ja, dat zou ik ook gewéldig vinden! Ook al is mijn Charlie patroon tesamen met mijn laptop meegenomen bij een inbraak een paar maand geleden...

      Verwijderen
  3. Wat een werk zeg ! Maar wat een resultaat ook ! Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw!!! Chique gedaan, zeg! Ben ook al benieuwd naar de vergroting van patronen - uitleg :-)
    En dat t-shirt, is dat in katoen met een tricot boordje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo wauw die is mooi geworden zeg !!

    BeantwoordenVerwijderen