KCW: Bloemenveld

Binnenkort gaan wij op reis, dus is het dringend tijd om aan het zomerspul te beginnen. Op vakantie gaan wij voor tricot, handig om in te spelen en valiesvriendelijk. Dochterlief haar benen groeiden fameus het afgelopen jaar, en vooral haar kleedjes zijn te kort geworden om nog zedig te zijn. Voor haar dus een Princess Castle (Ottobre 4/2013). Ze koos zelf voor een bloemetjestricot, ik voegde gele accenten toe. Omdat ik her en der al hoorde dat het modelletje heel breed valt, nam ik breedte 98, lengte 104 en verlengde het geheel dan nog met 4cm. De perfecte pasvorm voor haar. En zo werd er ook iets voor haar gefabriceerd tijdens de KCW



12 opmerkingen:

  1. Helemaal af! Supermooi!
    Geniet van de reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi pfff bij mij lukt dat nooit zo goed .... tips please

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staat er hier volgende week nog eentje op de planning. Ik zal wat foto's trekken dan en mijn tricotgeheimpjes prijsgeven ;-)

      Verwijderen
  3. Met die aanpassingen is het echt superpatroontje geworden!
    Bij mijn dochter inderdaad ook veel te breed...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn favoriet kinder tricot patroontje! Heel mooi in deze combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk! Mag ik vragen welke maat ze normaal draagt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal maak ik voor haar breedte 104, lengte 110 ui Ottobre, nu dus een maatje kleiner.

      Verwijderen
  6. Amai zeg, zooo mooi !!!!! Ik ben al benieuwd naar je geheime tricks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar vind ik dit patroontje voor een kindje van 3?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Monique, zoals hierboven staat, komt het patroontje uit Ottobre 4/2013. Het staat er in de maten 92-140 in.

      Verwijderen