Lua-test

I was one of the 40 (!) testers for the Lua Sleep sack-pattern from Straight Grain. I made the smallest and the biggest size, one with piping and one without. You can find more info about the pattern here


Toen An van Straight Grain aankondigde dat ze testers zocht voor haar nieuwe patroon - de Lua Slaapzak - stelde ik me snel kandidaat. Felix draagt 's nachts immers nog steeds graag een slaapzak, in tegenstelling tot de 2 oudsten, die de slaapzak al snel vaarwel zeiden. En ook het buikzusje wil ik graag voorzien van een meisjesexemplaar.

Het patroon komt in 3 maten: 0-6m, 6m-1j en 1-2j. Voor het buikzusje maakte ik de kleinste maat, voor kleine fijne Felix van 19 maanden gokte ik op de grootste. Dat was duidelijk heel opportunistisch, hij past nog net in de kleinste maat. Ik plan dus nog eens een keertje de middelste maat te maken, helaas is het er nog niet van gekomen. Maar wordt dus ongetwijfeld vervolgd. 



Stofjes lang geleden in Kapellen gekocht (katoentjes). 


Stof: Zoofari van Riley Blake (flanel), binnenstof stoffenspektakel (jersey). 



Meer info over de Lua Slaapzak vind je hier. Dankjewel An voor deze kans! 


7 opmerkingen:

  1. Amaai, een 19 maandertje in de kleinste versie ;-) Maar wat extra trappelruimte 's nachts kan geen kwaad he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!
    Mijn 5,5-jarige dochter kroop zelfs nog in de kleinste maat, maar dat was toch met opgetrokken beentjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook leuk! Dat bloemenstofje van het kleinste slaapzakje heb ik ook liggen. Je brengt me op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zó schattig die Felix in dat mini-slaapzakje!!!
    Mooie slaapzakken allebei, tof dat je dat hebt mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen