Babyspul

In afwachting van Felix tekende ik destijds een patroontje voor een kruippakje. Die werden hier de eerste maand gigantisch veel gedragen wegens super handig. De piraten en de dino's zijn echter niet meteen babymeisjesspul, dus voorzag ik vervanging. Eentje in all-the-way-roze, en eentje in appelblauwzeegroen. Het meisje moest zo toch maar eens een jongetje blijken te zijn ;-) Elk met bijpassend mutsje. 't Kan maar beter niet kei heet zijn de eerste levensmaand van dat kind. 







































Patroon kruippakje: zelf getekend
Patroon mutsje: hier
Tricot: uit de stoffenkast (al zo lang dat ik echt niet meer weet waar ik ze ooit haalde)

Voor de nieuwsgierigen (en omdat ik al enkele keren de vraag kreeg): due-date is 21 juli. Maar met 3 kindjes die al serieus overtijd gingen, reken ik (samen met mijn gigantische to-do-lijst) op eind juli. 

Een reactie is altijd fijn!

11 opmerkingen:

  1. Mooie pakjes!
    En die datum is al veel vlugger dan ik dacht... Bij mij de eerste ook flink overtijd, de 2 volgende beetje te laat, de 4e enkele dagen te vroeg ;).
    Succes met het afwerken van je to-do-lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is zo snoeziggggggg .... ik ben niet zo goed in tricot maar als ik een baby had zou ik dit direct willen.

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, wat spannend... En heerlijk, zulke schattige pakjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo schattig! Ik zou op slag ook weer zin krijgen in een baby (maar toch maar niet! ;-) Geniet nog van de laatste weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke pakjes! Met een sluiting om te onthouden, want ziet er inderdaad gigantisch handig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar zo schoon zeg, helemaal in love! Ik zou er bijna een baby voor willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allé hup, nog een week of drie en er zit een inhoud in die snoezige kostuumpkes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh, zooo schattig!!! Ongelofelijk mooi en cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pakjes !!
    Wij weten nog niet wat het gaat worden (uitgerekende datum is 16/01), dus ik moet nog even wachten tot onze echo half september om in gang te schieten, maar ook mijn to-do is best lang :D

    BeantwoordenVerwijderen