Een echte prinses

Ik zag deze voorbij komen op Etsy, en ik zag het meteen op een t-shirt voor Kato. De roze fase is ondertussen geëvolueerd tot een echte prinsessenfase, en daar horen glitters bij. Roze met glitters, daar gruwel ik toch een beetje van, maar ieder meisje heeft toch recht op één uitspatting. Dus gun ik haar dit t-shirt van harte. En de glinsterende blik in haar ogen was onbetaalbaar, smelt...



Achteraan deed ik nog een folieke met een glitterstrikje dat komt piepen als haar staart heen-en-weer zwiept. 




De glitterfolie komt van hier.
Patroon t-shirt: Young Designers Shirt uit Ottobre 3/2011

Een reactie is altijd fijn!

5 opmerkingen:

  1. Een t-shirt gekocht als verrassing? Nee
    Een tekening gekocht en opgestreken op een gekochte t-shirt? Nee
    Als ik het goed doorheb, dan sta jij eigenlijk volledig zelf voor de productie van dit shirt. waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Za-lig! Zou zo goed passen bij Lilith ook. Die Cameo steekt toch meer en meer mijn ogen uit - al zou het bij mij wel op een gekocht t-shirt zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, ongelofelijk schoon!! En zie dat glunderend gezichtje, zalig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, dat is toch echt scoren als mama! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen