Hang eens een canvas boven je bed

In afwachting van kind nummer 4 werden er hier slaapkamerveranderingen doorgevoerd. De 3 kinders wilden al langer samen op de kamer. Zo kwam de babykamer / logeerkamer vrij. Op de kinderkamer moest kastgewijs ook een hele reorganisatie komen, waardoor we al snel ook de living aan het herinrichten waren. En waarom niet, dan werd alles ook maar ineens geschilderd. De living, de babykamer/logeerkamer, de kinderkamer, de hal en dan ook maar ineens onze slaapkamer. Waar die zwangerschapshormonen al niet goed voor zijn :-)

Kato en Lukas hadden elk al een canvas boven hun bed hangen. Felix was nog steeds canvasloos, dus moest daar dringend werk van gemaakt worden. Ik maakte een ontwerp in het thema van zijn geboortekaartje, en zette de Cameo aan het werk. Vinyl op canvas van de Action, die ik eerst schilderde met een laagje gewone muurverf. 



En toen ik dan toch bezig was, maakte ik er ook ineens eentje voor die dochter-op-komst. Wie weet hoe lang dat kind anders gaat moeten wachten. Gewoon op een blanke canvas, reeds voorbehandeld dus is er niet meer nodig als je de achtergrond wit wil houden. Al kleeft het net iets beter wanneer je er toch nog een laagje op zet. 


Het geweldige lettertype met de sterretjes is trouwens Moonstar, hier gratis te downloaden. En nu weet zij ineens waar die Dandelion-fascinatie (een tijd geleden merkbaar op Pinterest) vandaan komt. Het tekstje komt uit een Babytv-liedje, dat ik oppikte in de babytijd van Kato, en sindsdien hier het slaapliedje is. 

Een reactie is altijd fijn!

5 opmerkingen:

  1. leuk .... 4 ukjes (ik heb er drie en nestje vol) een gezellige drukte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dieje Cameo steekt elke keer weer mijn ogen uit :) En een vierde baby-op-komst ook ;) ! Babymeisje is in ieder geval al voorzien van een prachtige canvas <3 !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooh, die canvassen zijn prachtig! En hihi, ik zag die mooie pluisjesbloem en dacht direct: "aha" :-D
    Tof die nieuwe header trouwens! Hoe je die "you might also like" links eronder krijgt, heb ik nog altijd niet ontdekt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-D
      LinkWithin installeer je zo: http://morefromyourblog.com/how-to-install-linkwithin-for-blogger/

      Verwijderen