Pimp eens een body

Ter voorbereiding op de komst van kleine Lola, deed ik van grote kuis tussen de babykleertjes. Alle overslagbody's waren tot op de draad versleten. Vrij logisch, want het waren afdragertjes van het nichtje en het neefje, en werden hier ook al door 3 kinders gedragen. Omdat ik dit voor zo'n kleintjes toch het meest handige en babyvriendelijke model vind, kocht ik in de Hema nog 4 exemplaren. (Naast kousen zijn body's het enige dat hier sowieso gekocht wordt, net iets te arbeidsintensief) Blanco, zodat ze gepimpt konden worden. Bij heet zomerweer kan ons dametje dan toch wat fashionable voor de dag komen. En ze hebben al goed dienst gedaan!






































De drie bovenste zijn met flockfolie, de onderste is flex.

Een reactie is altijd fijn!

6 opmerkingen:

  1. Professioneel hoor! Dat wordt een fashionable baby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Al gaan die wel snel te klein zijn, maar dankan je ze altijd nog doorverkopen natuurlijk :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog 3 broers en 1 schoonzus die voor nageslacht moeten zorgen, hopelijk zit daar ergens wel een meisje bij ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk!
    Jullie aankondigingsbord vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo schattig, hè. Ze gaan idd rap te klein zijn, maar hopelijk kunnen ze nadien nog dienen, misschien zelfs voor de poppen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen