Belladone uit de oude doos...

Tijdens de feestdagen wordt de hele familie traditiegetrouw vestimentair in de watten gelegd door mijn moeder. Maanden van tevoren begint haar planning om voor iedereen prachtige naaisels vanonder haar machine te toveren. Aangezien mijn moeder vlak na al dat feestgedruis verjaart, schiet ze er zelf meestal over. Dus kreeg zij ditmaal van mij iets zelfgemaakt. 

Ik koos voor de Robe Belladone van Deer & Doe: prachtig van model maar helaas niet zo flatterend voor mijn figuur.Mijn moeder daarentegen komt er geweldig mee weg. Door koud weer en een koukleummoeder lieten de foto's wat op zich wachten, maar vorig weekend was daar eindelijk de kans. Lola krijgt u er gratis en voor niets bij. 





Een reactie is altijd fijn!

7 opmerkingen:

  1. Waw. Knap kleedje. En zo'n jonge mama nog. Ik heb echt een paar keer moeten kijken om te zien of ik de tekst goed begrepen had...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurk. En wat een plaatje zo (vooral die laatste foto). Stralende oma met kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! En amai, zo weinig grijze haren en zo'n mooi bruin velletje! Ze lijkt nog erg jong.
    En die laatste foto, da's eentje om in te kaderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stralende vrouw , jouw mama !
    Match made in heaven met jouw jurk : dikke proficiat !
    En dubbele proficiat : met Lola ook !
    Prachtige baby in prachtig pakje :-)

    Kader die laatste foto inderdaad maar in !
    Wat een mooie afsluiter van mijn dag , bedankt ...
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen