Flamingo-style

Kato is nog steeds zot van flamingo's. Dus toen ze in de laatste nieuwe Ottobre het mooie Flamingo Bingo-tricotje spotte van Lillestoff, sprongen haar ogen bijna uit haar hoofd. Helaas nergens te vinden (ondertussen staat het in de Ottobre-webshop, en bestelde ik toch maar een stukje), dus ontwierpen we zelf een flamingo-shirt. Van de boekentas-overschot maakten we nog een snel-klaar rimpelrokje voor erbij. 





Zie die oogjes schitteren! 

T-shirt: Ottobre 6/2013, Mr. Bear (slank modelletje)
Applicatie: uit flexfolie, gemaakt met de Silhouette Cameo. De gebruikte afbeeldingen vind je op mijn Pinterest-pagina.

Een reactie is altijd fijn!

8 opmerkingen:

  1. Wow, ik was bij een vorige post al onder de indruk van de cameo creaties maar dit... geweldig. Die flamingos zelf bestaan dus al uit twee delen toch? Heb je dat licht roze over de donkerroze laag gestreken of is allees echt maar 1 laagje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn eigenlijk best wel wat lagen, maar doordat het flex is, is dat niet echt een probleem. Al moet je wel zien dat ieder laagje goed vast zit. De flamingo´s zelf bestaan inderdaad uit 2 lagen boven op elkaar. Je kan uitsnijden en in elkaar puzzelen, maar niet iedere kleur behoudt zijn vorm mooi (sommige kleuren zetten wat uit, anderen krimpen soms een beetje), dus heb ik er hier voor gekozen om gewoon te stapelen. De lego Chima-shirt die ik ooit maakte, is wel maar 2 (behalve de ogen, dat zijn er 3) lagen, maar daar had ik dan problemen omwille van bovenstaande. http://miekatoentje.blogspot.be/2014/04/siben-8-jaar.html

      Verwijderen
    2. Nog een vraagje :) heb je die speciale software van Silhouette nodig (dus die cd die je er los bij moet kopen, designers edition) om eigen patronen te printen (die je bijvoorbeeld in photoshop hebt gemaakt), of kan dat al met de basis software?

      Verwijderen
    3. Met de DE kan je een aantal dingen extra, en vb rhinostones doen. Ik maak mijn patronen gewoon met de software van silhouette, heb geen DE en printen kan daar ook mee. Je kan trouwens de software al installeren (te downloaden via bv www.silhouettecameo.nl) en er al mee uitproberen zonder de cameo zelf :-)

      Verwijderen
  2. Ze ziet er stralend uit, shirt gemaakt met flex ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai zeg, wauw!!! En wat een tempo waaraan jij toch naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is er nog een mogelijkheid om aan het patroon van de Lua slaapzak te komen?

    BeantwoordenVerwijderen