Overheerlijke veggie croques

Simpel, maar oh zo verfijnd. Vegetarisch, maar door menig vleeseter als overheerlijk bestempeld. Onze veggie croques werden op Lukas zijn feestje bejubeld. Een resultaat van de synergie (het geheel is meer dan de som van de delen) tussen mijn moeder en mezelf. 

Nodig: 
- brood (croquebrood of eender welk brood u lekker vindt)
- rode pesto
- zongedroogde tomaten
- gegrilde aubergineschijfjes van ongeveer 1cm dik
- fetakaas


Beleg 1 sneetje met achtereenvolgens een laag pesto, een schijf aubergine, een laagje feta en 2 zongedroogde tomaatjes. Zwier tussen het croquemachien of bak in de pan. Serveer met een slaatje en smul!



Een reactie is altijd fijn!

9 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit! Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van aubergines, maar waarschijnlijk lukt het even goed met gegrilde paprika.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee, proberen en laten weten, ik ben benieuwd!

      Verwijderen
  2. Dat ziet er superlekker uit, en ook nog eens eenvoudig om te testen op kot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, water komt me in de mond, zeker het proberen waard!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die schijfjes aubergine, zou je die tevoren ook in de toaster kunnen grillen? (voorstander van zo min mogelijk afwas hier ;) )

      Verwijderen
    2. Ik gril die met toch wel wat olie, omdat die aubergine dan zoveel lekkerder is, maar het lijkt me het proberen waard. Uittesten die handel!

      Verwijderen
  4. Dit ziet er lekker uit.Ga ik zeker eens uit proberen.

    BeantwoordenVerwijderen