Er was eens...

... een Scandinavisch prinsesje, dat graag in het bos ging wandelen. Dan nam ze haar verrekijker mee om allerlei bosbewoners te spotten. Beren, vossen, konijnen, rendieren, bevers, eenden,...





Helaas ligt dat prinsesje nu ziek te wezen in de zetel. Al geniet ze wel van de extra aandacht.

Fijn weekend allemaal!


T-shirt: Ottobre 6/2013, Mr. Bear (slank modelletje), applicatie uit flexfolie, gemaakt met de Cameo
Rokje: zelfkantrokje, katoentje uit Kapellen


Een reactie is altijd fijn!

10 opmerkingen:

  1. Mooi! Héél leuk stofje ook :-) Veel beterschap aan de dochter X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk stofje. Ik heb hetzelfde rokje gemaakt in de blauwe variant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi rokje in een leuk stofje!
    Beterschap voor Kato!
    Zouden de virusjes hier in het dorp ronddwalen? Ik verblijf ook sinds een paar dagen op de zetel... :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende applicatie weer en een hele mooie combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooi! ik ben helemaal verliefd op die applicatie!
    Ik zie mijn meisje daar ook helemaal in rondlopen...
    Veel beterschap ginder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk setje.
    Ik ga eens op zoek naar die applicatie, zou mijn dochter ook leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk setje! Download je die afbeeldingen dan, voor de Cameo?

    BeantwoordenVerwijderen