Blogtour: In love with Otium met give-away

Midden in de nacht schrok ik wakker, met op mijn netvliezen eindelijk een beeld voor de Otium. Ik herinner mij ooit iets gelijkaardig gepind te hebben, maar ben te lui om daar naar te zoeken. Wekenlang bleef ik wachten op inspiratie, met de deadline in zicht stak ik de Otium op anderhalf uurtje in elkaar, easy peasy. 

de voorkant: 

de achterkant: 

en aan: 

Ik zette het lusje van het strikje nog met een paar steekjes vast, om frustraties bij het strijken te vermijden. 

Onderaan deze post kan je je kans wagen om vanalles te winnen. Tijdens de blogtour kan je het Otium-patroon (maat 80 t.e.m. XXXL!) met 20% of 30% korting kopen op de Sofilantjes-website. 

Check zeker eens de andere deelnemers van de blogtour, want het patroon heeft verschillende opties. De schuine zak ga ik zeker ooit eens voor Lola maken, ongetwijfeld scoren bij kleine meisjes.


Monday, January 26th
Huisje Boompje Boefjes - Pienkel - Straight Grain

Tuesday, January 27th
Rebekah Sews - Gloria June -  Sew Out of Control - Jaime Sews

Saturday, January 31st

LisaLisa Designs - Vaahtokarkkimonsteri - DIY Crush - Unikuun Terapiahuone - Golden Rippy


En dankzij deze sponsers kan u onderaan 11 patronen winnen: 


 MandyK Designs - Golden Rippy - Filles a Maman - Mouse House Creations - E+M Patterns - MCM Studio Designs - My Little Plumcake - 
FABulous Home Sewn - Ginger House Designs - Sofilantjes - Staight Grain

a Rafflecopter giveaway


Een reactie is altijd fijn!

20 opmerkingen:

  1. Mooi, ik vind het harde contrast met het rood erg leuk. Bijzonder stof die blauwe streep, die is niet gelijk toch, of ligt dat aan de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, die is idd niet gelijk. Die lap ligt al jaren in mijn kast, blij dat hij eindelijk dienst kan doen. En het is eigenlijk zwart met wit ;-)

      Verwijderen
  2. Hij is geweldig! Ik ben sowieso gek op deze kleurencombinatie en op streepjes, dus dit kon ook niet tegenvallen, maar hij is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Zwart-wit-rood is een supercombinatie en dat strikje achteraan is geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het volledig met bovenstaande dames eens: een geweldige kleurencombinatie! Jij mag met nog zo van die ideetjes komen in je slaap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heel leuk, altijd mooi een stof met een streepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is echt een heel leuke creatie! leuk voor tiener meiden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Lilith zou die harten op de ellebogen geweldig vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oogt als een leuke tienertrui.
    Mooi bedacht en gemaakt.
    Mag ik vragen of het patroon goed is van pasvorm en of er een Nederlandse beschrijving bijgevoegd is ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! De patroontjes van Sofilantjes vallen vrij juist vind ik zelf, iets kleiner en smaller dan Ottobre. Ik maakte voor Kato een 122 en die is nog een beetje ruim, maar ze meet dan ook net 116cm, dus dat klopt. Kato is een fijntje dus het valt nogal ruim voor haar, voor een gemiddeld kind schat ik dat de maten perfect zitten. Je kan de patroontjes in het Engels en in het Nederlands kopen via sofilantjes.com, er zit een duidelijke en uitgebreide beschrijving bij.

      Verwijderen
  9. patroontje net aangeschaft, ik zie al zo voor me wat er allemaal mee kan :)

    BeantwoordenVerwijderen