Kind in mint - deel 2

Ook voor Kato maakte ik een trui met de heerlijke Andrea Lauren-pandasweaterstof. Ik ging voor het - beetje oversized - modelletje 'Heather sweater' uit Ottobre 6/2014. Niet te verwarren met de leather sweater uit LMV. Vooraan is de sweater een stukje korter dan achteraan. Ik maakte een 122 die nog wat ruim zit, maar zo kan ze er hopelijk nog een tijdje mee doen. 


Valt het op dat ze een zesjarige is? Er worden volop tanden gewisseld. 



4 handen op 1 buik



Een reactie is altijd fijn!

6 opmerkingen:

  1. leuke combi, zowel de stoffen als je kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer zo'n schoontje! Dat modelletje had ik ook al op mijn to-do-lijstje gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, schattig!! En oh, wat worden ze groot als die tanden beginnen uitvallen... De oudste die 6 wordt in juni, is nog zover niet hoor :) En de tandarts vermoedt dat het nog niet voor het eerst zal zijn (ze heeft haar laatste kiezen zelfs nog niet), gelukkig maar... ze worden al zo snel groot ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kato was vroeg met tandjes krijgen; de eerste 2 op 4,5 mdn. En op 1,5 jaar had ze al haar tanden, tot groot ongeloof van de tandarts die checkte. En veel van haar vriendinnetjes begonnen al in de derde kleuterklas te wisselen.

      Verwijderen
  4. Zo mooi en zo schattig!
    Hier zijn de onderste 2 ook al gewisseld op 5,5 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen