Kind in mint - deel 3

Samen met het Andrea Lauren-stofje uit de vorige twee blogposts bestelde ik ook een monster-paneel bij Kiwi Fabrics. Toevallig ook in mint. Het paneel bestaat uit grote monsters, sterren en kleine monsters. En ik gebruikte letterlijk iedere centimeter om er twee shirtjes voor de jongens van de maken. 

Voor Lukas gebruikte ik de grote monsters voor het voorpand. De mouwen werden uit het sterrenstuk geknipt, de achterkant werd effen zwart. Voor Felix gebruikte ik de kleine monsters voor het voor- en achterpand, de zwarte mouwen geven een leuk contrast. Het extra mintgroene halsboordje dat je bij Felix ziet, is van het shirtje dat hij onderaan draagt, geen folieke dus.


Echte monsterbroertjes


Rarara, hoe zou Lukas verkleed gaan met Halfvasten? De helm is alvast niet van zijn hoofd te slaan. Het overige moet nog gefabriceerd worden, maar wij hebben nog tijd tot 15 maart :-)


Patroon shirt Lukas: Ottobre CW301
Patroon shirt Felix: afgeleid van het David-shirt uit Ottobre 4/2013


Een reactie is altijd fijn!

12 opmerkingen:

  1. erg leuk... ik vind deze stof ook zo geweldi. idd spaarzaam omgaan met elke centimeter: het was de moeite zeker waard. Zulke mooie creaties!!
    100% draagbaar en dit elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan daar echt plezier van hebben, van een stofje helemaal op te werken.

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke 'kind in mint'collectie! Ik ben fan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik heb deze stof ook al honderd keer bekeken :)

    Erg leuk! Ik zou er graag een pyjama van maken, is de stof lekker dik of juist wat dunner vind jij? (Ik heb liever niet te dik voor een pyjama...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een vrij dunne tricot, ideaal voor in de zomer vind ik.

      Verwijderen
  4. Oh, ik heb deze stof ook al honderd keer bekeken :)

    Erg leuk! Ik zou er graag een pyjama van maken, is de stof lekker dik of juist wat dunner vind jij? (Ik heb liever niet te dik voor een pyjama...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! dat stuk stof heb ik ook liggen..... Dit inspireert weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee knappe jongens in een super outfit! Het staat hen super! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Felix kan ook nog in de hangmat, boffert! Leuke shirts, heerlijk zo'n paneelstofje lekker puzellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg, zo mooi !!! En zo toevallig dat Felix in dezelfde kleur een t-shirt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat stofje ligt hier ook klaar, ... :-) supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen