Fearless Felix

Meer dan een maand is het geleden dat er hier een post verscheen, en in al die tussentijd bleef de naaimachine onaangeroerd. Ik genoot van andere leuke dingen, zoals die eerste zonnestralen, brood bakken, boeken lezen, fietsen, wandelen en een paar heerlijke dagen aan zee. 

Maar vandaag is het voor Felix een Grote Dag: zijn eerste schooldag, de dag waar hij al een half jaar naar uitkijkt. Aangezien hij samen met 19 andere kindjes start, maakte ik ook voor Felix een naamshirt. Inspiratie vond ik op Etsy, maar ik maakte er eentje in het ridderthema. Niet omdat Felix zot is van ridders, wel omdat dat onze achternaam is én ik geen plagiaat wilde plegen. Al was hij wel enthousiast toen hij de achterkant zag: "mama ik op paardje rijden?", al klikklakkend met zijn tong. Smelt...




Veel plezier, kleine grote man, op deze nieuwe reis waar je ongetwijfeld mooie avonturen zal beleven. 


Als patroon gebruikte ik de CW301 van Ottobre, met korte mouwen. De applicaties zijn uit flex, en werden met de Silhouette Software gemaakt en uitgesneden met de Silhouette Cameo.


Een reactie is altijd fijn!

10 opmerkingen:

  1. Mooi!! Succes met Felix zijn 1e schooldag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plezant tshirt om je schoolcarrière te starten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Die juf of meester gaat ook smelten bij het zien van je dappere ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Originaliteit troef!! Hij zal uniek zijn op zijn eerste schooldag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Nu wil ik toch ook wel een Cameo...
    Hopelijk was zijn eerste schooldag een succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap shirt dat gaat top geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal hij trots naar school gegaan zijn die eerste dag! Erg gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen