Dankjewel juffen!

Die juffencadeau's, het worden er hier telkens meer. Zowel Kato als Felix hadden dit schooljaar het voorrecht om twee juffen te hebben, samen met de juf van Lukas werden dat dus vijf stuks juffencadeau's. Dat riep om bandwerk. Dit keer liet ik de naaimachine werkloos staan, en roerde gewoon wat in een pot. Ik gebruikte het receptje van Madam Confituur voor Aardbeienconfituur met munt. Manlief werd om aardbeien gestuurd, de munt werd in ons tuintje geplukt. Gisteren nog in de kookpot, nu klaar om af te geven. Ik leefde me nog wat uit met wat knip- en plakwerk, en bedacht voor ieder kind een persoonlijk tekstje. 



Dankjewel juf Ruth, juf Ingrid, juf Anja, juf Dorien en juf Ann om mijn kapoenen onvergetelijke momenten te bezorgen!

Een reactie is altijd fijn!

5 opmerkingen:

  1. Dit was 20 jaar geleden al een succescadeautje bij onze kinderen en ik ben zeker dat dit nog steeds in de smaak valt bij de juffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed idee! Ik heb nog drie weken voor het einde van het jaar, ik was eigenlijk wel van plan om iets te naaien.. ik hoop dat het af komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee. Bij mij is altijd alles altijd laatste moment werk... ;)
    Groetjes, Wendy
    Leuk blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super idee, die combinatie van munt en aardbeien. Ik ging ook voor confituur, gecombineerd met een brillenzakje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat smaken! En die potjes kunnen nadien nog voor vanalles gebruikt worden, met zo'n mooie fotootjes op :-)

    BeantwoordenVerwijderen