Warre

Vijf maanden is hij ondertussen, die kleine Warre, en gisteren gaf hij zijn eerste feest. Zoals dat vaak gaat met eerstgeborenen, had hij geen gebrek aan eerste kleertjes. Bij onze eerste kennismaking toen hij nog echt een klein prutske van een week was, gingen we voor warmte en geborgenheid voor Warre in de vorm van een dekentje en kleine verwennerijen voor de mama. 



In overleg met zijn mama maakte ik nu een setje in maat 74. Uit een restje Nosh (dat ik hier en hier al eens gebruikte) dat speciaal voor hen opzij gehouden werd (en dat ik me net op tijd herinnerde, nadat ik een andere stoffencombi op facebook plaatste). 



Aangezien er niet veel fabriceer-tijd was (en ik soms ook leer uit mijn fouten) ging ik voor simpel. Enige folieke: de maatjes binnenin. 



T-shirt: White Rabbit uit Ottobre 1/2011, ik liet de mouwboordjes weg en verlengde de mouwen. 
Broekje: Straight Stripes uit Ottobre 4/2014



Een reactie is altijd fijn!

8 opmerkingen:

  1. Gave naaisels en ik blijf groot fan van je cameo output!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vliegtuigtricootje blijft geweldig! Je maakte er een mooi setje mooi. En zo'n tof detail, dat vliegtuigje met zijn naam en de maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh zo origineel dat maatje vanbinnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wij waren ook op Warres feestje, ik heb je niet gezien. Van ons kreeg Warre ook wat zelf gemaakts, een daltonbroekje, t shirt en enkele zeversjaaltjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te zeggen hoe leuk jouw spulletjes zijn :-)

      Verwijderen
    2. Oh, jammer dat we elkaar niet gezien hebben! Wij zijn wel wat vroeger terug vertrokken, want was wat te warm voor Lola en ze was moe. De Warre gaat een schoon kleerkast hebben!

      Verwijderen