Let's Candy

Nadat de Candy van LMV zijn doortocht maakte door heel blogland, maakte ik er ook eentje. We vergeten even dat het eigenlijk een zomers modelletje is, ik koos een herfststofje uit de stapel en maakte als testversie een paddenstoelenversie. 

(De witte salontafel die niet meer is en regenweer leidden me naar de badkamer voor foto's - niet optimaal, ik zoek nog een betere oplossing)

Om de sportieve look van de Candy nog wat te benadrukken, koos ik voor een witte halsbies en een wit lintje uit een reststrookje tricot dat heerlijk uit zichzelf krult. 


Voordeel van een modelletje maken als de hype eigenlijk al over is, is dat je overal kan lezen wat beter kan. Ik nam breedte 116 en lengte 128, en verlengde het rokdeel dan nog met 4cm. 

Kato content, en ik ook met zo'n snel-klaar-projectje. 



Een reactie is altijd fijn!

4 opmerkingen:

  1. De candyjurk is heel leuk! Al zal ik toch wachten tot volgend voorjaar om er nog eens eentje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er ook nog aan beginnen ;) Mooie versie deze, de ZoGeknipt2 jurk met rekker in de taille was een succes, dus ik zou deze ook echt een moeten maken..

    BeantwoordenVerwijderen