Girly ADVTee by Sofilantjes

Vanmorgen toonde ik u al de ADVTee's voor de jongens, het nieuwste patroon van Sofilantjes. Nu laat ik u zien dat, mits de juiste stofkeuze, je ook een heel girly versie van dit uniseks patroon kan maken. 

This morning, I already showed the ADVTee's for the boys, the newest pattern by Sofilantjes. Now you can see that, with the right fabric choice, you can make a very girly version of this unisex pattern too. 




Ik diepte één van mijn eerste tricotaankopen op uit mijn stoffenkast, gekocht op mijn allereerste Stoffenspektakel ooit. Vier jaar geleden maakte ik hieruit mijn allereerste tricot naaisel, een t-shirt voor Kato, maat 86. Het restje van het halve metertje werd gekoesterd, wachtend op een ideaal projectje. Mits veel gepuzzel kreeg ik er nog net een maatje 80 uit. 

Well hidden in my fabric closet, I found one of my first jerseys. I made my first knit project out of this fabric four years ago, a shirt size 18m for Kato. The remnant was well cherished, waiting for the ideal project. Using all my puzzling skills, I succeeded to cut all the pieces for a size 1. 




Ik maakte de v-hals met knoopjes voor onze kleinste meid. Gepruts aan haar hoofd om shirts met krappe halsopeningen aan te trekken vindt ze immers helemaal niet leuk. Ik twijfelde een hele poos over de kleur van de kam snaps, want geen enkele kleur matchte perfect. Uiteindelijk werd het gebroken wit. 

I chose the v-neck with buttons for my little one, keeping in mind that she doesn't like things to get stuck on her head. I was struggling choosing the colors for the buttons, for none of the colors in my collection were a perfect match with the colors in the shirt. Finally I picked the off-white ones. 




Lola is een kind dat zich niet gemakkelijk laat fotograferen, net als Lukas. Ze had niet al te veel zin om enigszins stil te zitten of te staan, laat staan in een pose waarop het shirt goed te zien is. Gooi daar nog wat donker weer bij, en dan heeft u de verklaring voor de onscherpe en donkere foto's. 

It's not easy to make beautiful pictures of our little one. She wasn't feeling like standing or sitting still for a while. Combined with dark weather, there's the explanation for the dark and blurry pictures. 





Meer info over het patroon zelf vind je op de blog van Sofilantjes zelf. Vandaag en morgen kan je het patroon voor slechts $5 kopen. Bij het patroon horen zeer duidelijke instructies en tips en trics voor een nette afwerking van de v-hals en het borstzakje. 

You can read more about the features of the ADVTee on the Sofilantjes Blog. Today and tomorrow the pattern is on sale for $5. The pattern includes very clear instructions and tips and trics for a neat v-neck and front pocket.  



Een reactie is altijd fijn!
I love to hear what you think about my creations!

8 opmerkingen: