Afscheid

Ongetwijfeld wordt dit het laatste blogbericht van 2015. Of er in 2016 nog zullen volgen? Geen idee. 

Aan alle liedjes komt ooit een einde. Ik begon deze blog ooit toen het nog heel wat kalmer was. Zowel hier thuis als in blogland. Ik merk dat ik de laatste tijd met steeds minder goesting mijn weinige me-time opoffer aan het bloggen. Als ik zie hoe groot naaiend blogland ondertussen geworden is, vraag ik mij af of er nog iemand zit te wachten op het zoveelste naaisel van de zoveelste blogster.   

Dus stopt het hier. Alleszins voor nu. Misschien komt deze blog vroeg of laat weer tot leven, misschien voel ik ooit weer de drang mijn naaisels al bloggend met jullie te delen. Dus zeg ik geen vaarwel, maar een voorzichtig tot ziens. 


In ieder geval wensen wij jullie fantastische feestdagen en een sprankelend 2016!




Een reactie is altijd fijn!

17 opmerkingen:

  1. Oei, dat lees ik nu net... Jammer!! Ik snap je bedenkingen wel hoor, maar toch. Je had in elk geval toch een eigen stijl en stempel... Jammer, maar ik hoop dat je blij gaat zijn met je keuze, en als dat niet het geval is, is er natuurlijk altijd een weg terug he :-) ik wens je in elk geval het allerbeste toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet alleszins ook van het nieuwe sprankelende jaar en stiekem hoop ik op een tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, zo jammer!!!
    Mensen met een toffe stijl en goeie smaak verdwijnen. Ik begrijp je wel hoor: die druk om te typen, foto's te nemen enz.
    Even 'out' zijn schept misschien ook nieuwe kansen en creëert misschien nieuwe ideetjes?!
    Hopelijk tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begrijpelijk maar jammer, jij bent voor mij toch duidelijk een voorbeeld met jouw zigzag steek voor het zomen van tricot en schitterende flex afbeeldingen. Geniet van wat het nieuwe jaar je brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Hanne, amai, ik ga jou zo missen!
    Ik kwam hier zo graag lezen en vond jouw blog altijd veel mooier en toffer dan de mijne. Maar ik begrijp het wel: de tijd gaat ontzettend snel en het leven vliegt voorbij. Ik hoop dat je heel wat extra quality-time met je gezin mag doorbrengen!! En we blijven hopelijk wel afspreken, hè! Voor jullie ook de allerbeste wensen en veel sprankelends voor 2016! Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, wees maar zeker! En jouw blog is helemaal super, daar mag je trots op zijn!

      Verwijderen
    2. oef :-) Dikke knuffel en prettige feestdagen!

      Verwijderen
  6. Oh, ik ga je zeker wel missen! Ik las altijd graag over je jongens maaksels, speciale insteken, afwerkingen. Geniet van je echte me-time en hopelijk tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, spijtig! Zit ook een beetje met die gevoelens, weet ook nog niet wat het wordt in 2016 voor mijn blog. Geniet van je gezin & alles wat je belangrijk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh dat vind ik jammer!! Maar ik begrijp het ook wel! Hopelijk toch ooit nog wat postjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We gaan je inspirerende blogberichten zeker missen. Geniet van de rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Noooooooo, je was de enige blog waar ik zelfs melding van kreeg als er een nieuw berichtje was, om niets te moeten missen...
    Maa idd, werken, een huishouden met 4 kinders, dan schiet er niet veel tijd aan over natuurlijk...
    Geniet van je kindjes, je maaksels, je gezin...
    Dikke dank je wel voor alle leuke tips en inspiratie en...
    En misschien tot ziens
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jullie ook de beste wensen! Naai met veel plezier maar verder voor jezelf en je gezinnetje ... dat is immers het allerbelangrijkste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer! Maar wie weet tot ziens :) Prettige feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer, ik leest dagelijks, alle blogs die hier passeren. Niet dat ik op iedereen altijd antwoord geef.
    We zullen je missen hier maar 't belangrijkste blijft je gezin!
    Het ga je goed en wie weet pak je de draad ooit wel terug op! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei, deze had ik blijkbaar nog niet gezien...
    Ik vind het jammer je berichtjes niet meer te kunnen lezen, maar snap het maar al te goed. Weet uit ervaring hoe druk een gezin met 4 kinderen kan zijn ;).
    Blijf vooral creatief bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op het moment dat bloggen een last wordt, denk ik dat je ermee moet stoppen. Je bent zo'n bezige bij dat je vast en zeker blijft naaien, dus misschien komt hier op een dag nog eens een bericht... en dan ben ik er nog steeds om ervan te genieten. Alle goeds, daar achter de schermen!

    BeantwoordenVerwijderen